I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 2 juli 2010

Veckans panda:

Hej pandor!

Nu är det väldigt länge sen att jag bytte veckans panda! ska fixa månadens panda! så byter jag varje månad den 7. Så skriv i kommentarerna vem som vill vara månadens panda :) det slutar den 5.
Gör såhär: Ni skriver i kommentar vem ni vill ska vara månadens panda(kan vara er själva) sen den 5 så ska jag lotta vem det blir.sen efter det så skriver jag vem det är, jag ska kolla fall jag har den pandan som vän då, om inte så får den pandan skriva i kommentar vilken tid som passar.
Men om det kanske inte passar före den 7 så gör det ingenting fall den kommer in senare! för då byter jag bara till det datumet. :).
Då skriver ni dag, tid datum.
Här är ett exempel.
Postat av: Chokladgodis57826
Hej!

Vi kan träffas i Teenpanda den 10 kl 14:00.


så kan t.ex en kommentar seut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!