I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

tisdag 6 juli 2010

Krucio

Hej!





Jag ska börja skriva med denna färg på texten.





Jo, Krucio har kommit tillbaka till Panfu! Han står vid slottet igen!

Förlåt att mina bilder blir så små, ska fixa det! Kameria står utanför discot, man pratar med hon sen ska man till balsalen och då är den där maskinen där då ska man fixa så man får trollstaven. Änkelt! sen leta efter sten i panfu.

Hoppas den där äckel gubben kan packa sina väskor och sticka från panfu :P
Skriver mer snart!

Lulis1





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!