I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

onsdag 21 juli 2010

tråkigt

Hej!

Ingen bryr sig någonting... men ni skulle itne ens ge mig en liten kommentar om jag ber och bönade för det... snart har jag skrivit 100 inlägg och bara fem kommentarer! alltså det är så tråkigt! ni kan ju testa själva att ha en blogg med över 400 läsare sen inte fått kommentarer och skrivit länge. Det är ... ja snart har jag sakt det några gånger.
Ni kanse vill att jag ska blogga om något annat? SKriv kommentarerer isånna fall! Jag är ingen tankeläsare.
Ja, ni borde nog kanske förstått snart hur ajg känner det?

/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!