I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 16 juli 2010

Panfu

Heeeeeeeeeej!!!!!


Det har kommit ett nytt omslag(framsida) på kläd och möbel-katalogerna! sen idag har Krucio förvandlat fyren på stranden till sten! Och, läser ens någon min blogg????????? inte ens på att någon ville bli veckans panda eller bloggreklamen fick ajg inte en enda kommentar! under alla dagar jag har haft min blogg på har jag bara fått 5 kommentarer :( :( :( asså om inte jag får någon kommentar innan på Måndag morgon vid 10:00 så slutar jag blogga, men det bryr väl inte ni er om! Nä, det gör ni inte! för ingen läsrer bloggen, även om någon gör det så får jag endå ingen kommentar :( På måndag kanske det blir fortsätta blogga eller sluta blogga, du slutar jag också på panfu! det är ni som bestämmer. Ses!

/lulis1

p.s på Måndag 10:05 så kollar jag fall jag fått kommentarer, om ajg fått en elelr flera(som jag skulle bli superglad för) så skriver jag på bloggen. Men ni bryr er nog inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!