I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 30 juli 2010

Kovos kloneri del 1

Heeey!

Här kan ni läsa info om Kovos kloneri, ja det är såhär, Kovo har klonat sig själv, ja, nu tänkte jag skriva en liten saga om hur ajg kan tro att det kan gå till.När ni klickar på Här i början komme rni till kommentarena, men bläddra bara upp så då ser du om Kovos kloneri.
Ja, låt sagan börja! ( blir inga bilder i del 1, det blir typ bara början av hur allt började, inte så lång)
_____________________________________________________________________

Allting började en fin dag, då Kovo kollade på film " Dinne klonar sig ". han frågade
Kovo: Du lulis1, kan man klona sig på riktigt?
Jag: eh... ja... Kamaria har ju klonat sig någon gång, men det kan man t.ex göra om man lovat komma till en fest, men man lovade en kompis att komma över, då kan man klona sig.
Kovo: Okej...
Jag: Men du klonar dig inte!
Kovo: Öhh... näee då!
jag: Bra, nu går jag och handlar.
Kovo: Visst, ses!

Kovo stängde av teven och gick hem till Kamarias torn, emn ho var inte hemma, han öppnade försiktigt dörren, sen såg han! En flaska med lila dricka i. han läste Kloneri på den.
Kovo skren upp i andsiktet, han fick igentligen inte gå hemifrån, men han ville på discot ikväll. Så ahndrack sen kom det massvis av kovo ut honom, han sa till den ene att vara hemma, den andra att vakta lillkusinen, och så vidare med nästa, sen hade han satt sina kloner på arbetet som han igentligen skulle göra, efter discot gick han till tornet igen för att dricka ta bort kloner, men dEn avr slut! Då läste han bredvid kloneri drycken. varning! Klonera ställer till problem.
nu vart Kovo rädd, han sprang hem, men då tog en panda tag i kovo och sa
Mannen: Du följer med mig! din buse! du har ställt till med problem.

Kovo: Nej nej! ajg ahr itne gjort något, det är mina kloner! Mamma kommer bli vansinig!
Mannen: barns fantasi, säg bara nummret till din mamma. sa mannen och släpade bort Kovo.

________________________________________________________________-

Oj! avd kommer hända med Kovo nu, se nästa del av Kovos kloneri!

Nu är klockan 00:26. Ska in på Panfu! seees!

/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!