I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

onsdag 28 juli 2010

Kovo's blogg

Hej!

Länge sen man skrev, men tappar bloggarlusten när jag inte får kommentarer, känns onödigt att skriva då. Men iaf, Kovo vill jag tipsar om hans blogg( ahn skriver dne på svenska, han är Dansker :) hehe dansk. För han har något översätt... så ahn skriver det på danska men det översätts sen till svenska! Bra va? men klicka HÄR. Så var berädda på att ahn och hans dansk kompis Lopan_musen100 kommer snaka danska :) just nu så har Moa lärt de säga tack på svenska, för där säger det Tak. :) de tackar Moa miljoner gånger :) men de förstår er förstås! Och ni förstår kanske lite av vad de säger, eller mycket! men annars skriv bara " förstår inte... " sen ordet du itne förstår, så söker de väl upp det i sin svenska & danska ordlistan(eller nu avd den hette) éfter det svenska ordet :) så oroa er inte för att inte förstå det, t.ex Hvah, det fattar itne ens jag. Men just nu är grabbarna inte här så kan ikke (oops inte på norska) ta reda på vad det heter på svenska :) Men undra just varför de spelar svenska Panfu än Danska. De kanske ni undrar! Kan rinag de och fråga.......................................................................................................................................................
.............................................. ja, det gör det för att det finns massor av fler pandor i Sverige än i Danmark, ja ni kanske undrar fall ajg ringer enda från Sverige till Danmar, men nej! De är här i Sverige och hälsar på( känner liksom de, så fråga på bara om det danska språket :) )
Oj! nu avrt det mer än ajg tänkt mig, jaja, skriv bara kommentar om ni typ vill träffa danskarna Lopan_musen100 och Kovo i svenska panfu! eller om ni fundderar på något Danskt :)

Ja! men nu ses vi väl!
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!