I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

lördag 24 juli 2010

Träffade Shaheda


Hej!


Nyss i panfu träffade jag Shaheda! Hon är jätte snäll :) Oj! Bilden avrt lite liten :( jag vet int evad det är men bilderna blir så små. Ska försöka göra den större, gör ett till inlägg med bilden då :)
Litet meddelande från FlyOrange(Pandanda)
Idag(Lördag) så kommer Henry in i Pandanda. Kl 8 ikväll är han inne, om amn blir vän med han får man en tröja där det står " I met Henry. "
Missa inte!
Ja, missa inte om ni har pandanda!
Pandanda är ett spel som panfu, med rödpandan istället för vanlig panda, det är ett roligt online spel. :)
Ha en riktigt bra Lördag!
/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!