I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 2 juli 2010

ajjjjjjjjjjjjjjj

Hej!

För typ en halvtimme sen stack ett bi mig. det gör så himla ont! Det har typ varit en otursvecka för mig! För i Måndags så fick ajg hur ont i öraty som helst. Och nu bistycken och sen så funkar inte internet på min laptop!

Arrrgg!!!

Det där var tredje gång jag blev bistucken
1. på halsen
2. i nacken
3. på fingret

Men ni har säkert haft en bra vecka.

GLOM INTE KOLLA INLÄGGEN UNDER! ÄLSKAR ATT BLOGGA(NÄR MAN FÅR KOMMENTARER!
kOLLA KOVOS BLOGG KLICKA HÄR.

Ha ré bra!

mvph lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!