I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

måndag 14 juni 2010

Min panfu dag

Hej!

Just nu är jag inne i Panfu!

Just nu vill jag bara säga att jag kommer ha en panfuträff.
Server: Pandalima
Vart: Sanfran panfu
Dag: Tisdag 14.
när: Kl 13:00 (klockan 1)

Hoppas ni kan komma!!!!
Jo, skriv en kommentar på va du heter i Panfu. Fall vi kanske börjar gå någonstans och du är lite sen. Så komme rjag att veta vilka som kommer! Men om du skrivit Vad du heter.
Här är ett exemper:

Hej!

Jag heter Kalle_Olle_99.

Så kan till exempel en kommetar se ut.
Men om vi nu säger att Kalle_Olle_99 får reda på att han inte kan komma då kan han till exemper skriva

Hej!

Tyvärr så kan Kalle_Olle_99 inte komma för han är upptagen då.

eller något så ajg bara vet att ni kan komma eller inte!
Jaja... nu blev det lite mycket för min panfu dag. Så tar det senare!
OBS!!! GLÖM INTE KOLLA PÅ ANDRA INLÄGG LÄNGRE NER! SKRIVER FLERA PER DAG!
jAG VILL AH FLER KOMMENTARER! SNÄLLA!

/Lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!