I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

lördag 19 juni 2010

Bröllopet

Idag gifter sig kron prinssesan Victoria sig :) Med Daniel :) Är det någon som är där på deras bröllop? själv kan jag inte :( är uppe i Norrland :) :P Men har kollat lite på direkt sändning på tv. Här uppe i Norrland REGNAR DET FÖR FULLT!!! och nere i Stockholm skiner SOLEN!!!! LYCKO DE!!!! aja... får väl vara nöjd om det blir fint på farfars fest ikväll ;)

Aja! Ses senare!!!

/lulis1
p.s vad tycker ni om de nya sakerna jag lagt till??
glöm inte kolla längre ner, skriver fler inlägg per dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!