I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

måndag 14 juni 2010

den mystiska rösten del 1

Hej!

Ska göra en berättelse. Här kommer den. har inga bilder
_____________________________________________________________________

allt började med att jag stod hemma och gjorde cowboysoppa. Då det plötsligt kom en röst. jag följde rösten. Plötsligt ledde rösten mig till en lucka jag aldrig märkt i mitt hus. Då kom jag på: Pappa sa att i luckan finns en hemlighet. Innan han försvann. Men jag var så liten då och fattade inget. Pappa sa också att det var hans favoritgömställe när pappa var liten.

_____________________________________________________________________
förtsättningen komemr imorgon! tror jag.

/Lulis1


VILL HA KOMMENTARER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!