I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

torsdag 17 juni 2010

frågor och svar

HAr bara fått lite kommentarer ännu. Men här är det frågor och ajg svarar:

Från: xssss

Hur får man in smileys i sin cbox?


Svar: Sala(Linnea) visar hur man gör här www.panfulinnea.blogg.se/2010/june/hur-man-lagger-in-smileys-i-cboxen.html#comment

från: Olle8362

Vart är det du bor eftersom du har fint väder??

Svar: Jag får inte säga vart jag bor

från: Kiwie

vart gör du din header? vart blir man medlem för att få en cbox?

svar: Jag gör min header och allt det där på paint. och klicka här www.cbox.ws/admin.php? eller så klickar man bara vid min cbox där det står cbox längst ner i högra hörnet.

Hade bara två frågor.

Ha det bra!!

Jo! Jag kanske skriver under dagarna medans vi är i Norrland. För ajg får kanske ta med min laptop som jag skriver vid just nu :) Då kan jag hålla på och göra inlägg när vi åker upp :) :)

/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!