I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 18 juni 2010

I panfu & nya saker

Har ni sett min nya lava lampa och kalender m.m? Jag tycker det vart snyggt :P Aja, jo idag var det liiite mysko väder igen :O först ganska fint, sen små regn sen spö regn och sen små regn och sen spö regn och nu skiner solen jätte mycket!!!! Imorrn fyller farfar :)
Jo, jag ska börja berätta vad min dag har handlat om(först riktiga sen panfu) Bra att träna upp minnet :P Jo, börjar med det riktiga. först vaknade jag av att det regnade mot husvagns taket. Då klädde jag på mig och gick in. då försökte min syrra Apelsiner(får inte säga riktiga namnet) väcka våran kusin som nu är 16 och uppe hela dagarna och ute med kompisar. Han var trött. Mne det gick inte för Appe och mig. då sa pappa " öh! Vakna nu " men vår kusin sa " är det mörkt än " det lät roligt :P När vi klädde på oss åkte vi ut till stugan. Där fikade vi sen gick jag och Appe ut. Då skulle vi ta upp en stock från en bäver som låg och flöt i vattnet. När den var uppe sprang vi runt lite. jag testade en cross. Sen åkte vi tillbaka. då satt jag mig vid min dator, sen kom en kompis till vår kusin. Pappa skulle skoja med han. Vår kusin och hans kompis stod där ute och mekadde med bilen. kompisen stod typ några cm från vår bil, då skojade pappa med han och satt på bil alarmet. Han såg jätte förvånad ut. Sen var det mat. sen kom vi hit.

Nu kommer panfu jag vaknade och klädde på mig. tog en promenad med Berry sen Carry. Sen tog jag mig lite bambu och mjölk. sen gick ajg till staden och köpte kläder. Sen gick jag till hårsalongen och fixade en hårfrisyr. Sen åt jag på resturangen. Senare körde jag Be smarter. Alla rätt. Sen tog jag en vända till djungeln sen simbassängen och badade. Sen gick ajg hem och kollad epå klockan, hon var redan 6. Jag började göra middag. Sen tog jag en promenad och sen gick ajg och la mig.

Inte direkt någon lång da i panfu :P

Men vi hörs.

Hare gött :P

/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!