I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

lördag 26 juni 2010

Bad dag

Na, na na na!

Oj, hej alla pandor!

Idag var det en riktig baddag! Ja, baddag kan man kalla det. Mamma blåste upp ummibåten sen åkte jag i den. Sen lekte jag med Tito(en hund) Sen fiskade jag och Fredrica. Asså små fiskar som vi tog upp med håv. Sen tog hon de i en plastpåse och gick till sin pappa då frågade han vad det var hon sa " JAg ska ta en fiskar " Men han sa nej sen började det bråka, sen gick hon upp med påsen till husbilen och gömde det :O!!! Men när vi kollade de så var typ alla döda :( Så, vi fick slänga ut de. Men när vi fiskade med håv så skulle Tito och hans ägare och ägarens vänner åka iväg med båten. Men de track öl och Tito var rädd ute på båten. Så han hoppade till Harrys båt, men de tog tillbaka honom. sen åkte de.

Ja. Sen har jag typ bara badat. Sen spelat fotboll. Barn mot vuxna. Sen nu. Skriva på bloggen. har ju laptop så tog med den ner till tältet.

Det var lite av min dag. Hej ho. Hej ho domde do. Förlåt! lyssnar på radion.

Aja! Seees!

Mvph lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!