I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

torsdag 24 juni 2010

jag är inte misstänkt

Hej!


På Linneas blogg tror bluedragon att jag är misstänkt att låsas vara sala! Pappa har fixat så jag inte kan ändra namn!!! Det är inte min ip numer föressten!


Jag är inte misstänkt.

/förvirrad lulis1

p.s nu är ajg riktigt förvirrad, för hur kan de misstänka mig när jag bara skrivit panfulinnea.blogg.se i webbsökaren och sen abra kollat fall hon skrivit något nytt inlägg, sess!

1 kommentar:

  1. Hej lulis1 det är inte du för du har bara vart med mig och skrivit inlägg på din jätte bra blogg :) Hälsningar appe

    SvaraRadera

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!