I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

torsdag 19 augusti 2010

Tävling!



Hej!




Ska ha en tävling. Ni ska gissa vem jag är med på dem här bilderna.









Om ni har en blogg kan ni vinna denna header:
Men om ni inte har en blogg så blir ni Månadens panda :) denna månad då! För då kommer jag ha 3 månadens pandor :)
men om du har en blogg ch inte vill byta header så skriv baradet i kommentaren :)
För att vara med ska du skriva en kommentar på vem det du tror det är, kommentarerna godkänns inte fören på Lördag den 21.
För att ingen ska fuska ;)
Om du t.ex skrivit i kommentaren att du har en blogg men vill inte ha headern så får du den inte :) men om du vill ha den så lägger jag ut den så får bara DEN SOM VUNNIT KOPIERA DEN OCH LÄGGA IN PÅ SIN BLOGG!
Om du har problem med att lägga in en header i blogspot så visar jag det också :)
Hoppas ni lyckas!
Glöm inte, när du tror du vet svaret kommentera för att vara med i tävlingen!
Om du inte vill kopiera header så kan jag skicka den på e-post, glöm då inte skriva e-posten du ahr! bara jag kan se den då :)
Ledtråd: det är en gp och en kille. Ofta inne i Bollyland i San franpanfu.
Lycka till!
/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!