I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

tisdag 10 augusti 2010

Sotis

Hej :)

har fått jagat kanin ett tag :P

Tog in min kanin Sotis, men såklart är han en riktigt smart kanin. Så han hittade kattluckan medan vi åt så man örde bara något smälte till. Sen var han ute på andra sidan huset :P men han har så len päls så ingen fick tag på han... så nu ligger han och gåttar sig under altan. Kollade nyss så han var kvar. men det jag gillar med honom är att han antigen är kvar på vår tomt eller så sticker han till grannen(yk88). Men han ligger där :) om ni undrar så bor vi på landet.
Men nu ska vi bara väna på att han kommer.
Så vi ses!

/lulis1 <3

1 kommentar:

  1. Hej lulis1! Ville bara säga att eftersom Apelsiner aldrig loggar in så har jag skaffat en ny kille, jag tänkte göra slut med Apelsiner men... som jag redan sagt: Han loggar aldrig in!!
    Förlåt.. Men jag vill ha en kille som är inne ofta.
    /Ollis100

    SvaraRadera

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!