I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

lördag 14 augusti 2010

2 kullar på MS!


Hallojsan!


Fick nyss 2 kullar på MS!

Dem är längst ner i listan på mina marsvin =)=)=)=P

OCh i sakmaskinen idag får man.....
Kanske borde torka upp ägg gulan innan det torkar...
Ja, och dagens förstenade pryl är............ I Glassbaren! växten till höger =)=)=)=)=)
Just nu är jag med min bästis, besök hennes blogg! Ellofant.
Vi badade nyss och gjorde ström runt poolen =P
Man kunde inte ens sima mot motsata håll eller knappt gå. Det går bättre om ni är flera men gå/spring runt runt i poolen, tillslut kommer det en ström, sen kan ni försöka simma åt motsatta håll! det är jätte roligt =P=P=P=)=)=)
/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!