I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

fredag 13 augusti 2010

Marsvin till salu

Heej!


Just nu säljer jag på marsvinsspelet. dom här är till salu:
Behöver få ihop pengar =)=)=)=) Jo, i C.p om ni går till Ski Village, och sen in genom en gång( ser den direkt) där finns det gratis mössor, bara Members kan fortsätta =(=(=(
Om ni vill ha någon så sök bara på lulis1 sen bläddra ner en bit för att komma till den första, den sista ligger lite längre ner =)=)=)=P
Men nu ska jag ta och sova( är inte trött )
Ska ni på Å-festen i Eskilstuna imorgon? Vi var där idag och imorgon ska vi in vid 23:15 typ eller senare. Ska se på Lacershowen Héhe =)
Men nu ska jag gå =)=)
Hej då!
/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!