I made this widget at MyFlashFetish.com.

Om du kommit hit för att kopiera så gå någon annanstans! Här får man inte kopiera utan tillstånd av mig!

måndag 23 augusti 2010

Hemma

Hellojsan!

Nu kom man hem... först åkte vi till skolan, sen gick vi in. Sen så fick vi välja plats, sen skulle vi kolla i bänken vems det var. Sen skulle vi hitta våran bänk genom att leta efter vem som kollade på en. Sen fick vi gå till våra platser, sen fick vi veta vart vi skulle sitta och med vem. JAg fick sitta nästlängst bak bredvid min bästis Ellofant är hons blogg. Sen åkte vi hem till hon och lekte lite och med Hugo hunden. Sen kom mamma och åkte hem... sen nu :) Ja. Schemat är lite ändrat:
Måndag: slutar kl: 14:00
Tisdag: 13:00
Onsdag: 14:00
Torsdag: 14:30
fredag: 12:15
_______________________

och vi har börjat med Hk!!!! Hemkunskap! Jippie:) :) :)
jo, nu kan ni börja kolla på Tigerz igen. Börjat skrivit där nu. Med Frogi och Geppi.
En liten liten groda och en Gepard :) ;)

Ja... men nu ska jag in på Tootsville eller c.p. Eller Panfu.... aja, något iaf!

Men... skriver strax. Hejdå!

/lulis1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAg vill bara se snälla kommentarer!
De dumma åker bort!
Innan kommentarerna visas här på bloggen måste de godkännas av mig!